رزرو بلیط هواپیما

تعرفه تبلیغات در سایت

این روزها بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کی هست؟ دکان های گردشگری همیشه در ایام تعطیل داغ‌تر است. این به این معنی است که آخر هفته‌ها و در تعطیلات رسمی متقاضی برای تورهای گردشگری مختلف و همین‌طور بلیط هواپیما بیشتر است، پس مطمئن باشید در این زمان‌ها قیمت‌ها نیز بیشتر خواهند بود. پس بهترین زمان خرید بلیط هواپیما در اواسط هفته و ایام غیر تعطیل خواهد بود. شاید سفر کردن در این زمان‌ها کمی سخت به نظر برسد، اما نگران نباشید، مرخصی‌ها برای همین روزها هستند، از آن‌ها استفاده کنید. نکته‌ی دیگر هم این است که خرید بلیط هواپیما خیلی قبل‌تر از تاریخ سفرتان، مخصوصاً برای سفرهای خارجی در پایین آوردن هزینه‌ها بسیار به شما کمک خواهد کرد. مثلاً اگر قصد سفر به یک کشور خارجی را دارید، بهتر است از چند ماه قبل برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید و بلیط‌های خودتان را بخرید.

 
...
نویسنده : سهیل بازدید : 172 تاريخ : دوشنبه 12 شهريور 1397 ساعت: 15:55

آیا می توانیم در هواپیما چت کنیم؟ شما تا به حال در پرواز با هواپیما تجربه استفاده از اینترنت را داشته اید؟ چند سالی است که اینترنت پای خودش را به آسمان ها هم باز کرده و هم اکنون در برخی کشورها و شرکت های هواپیمایی اینترنت به صورت وای-فای به مسافران به صورت پولی یا رایگان در طول پرواز ارایه می شود.
اما تا به حال به این نکته فکر کرده اید که هواپیما در طول پرواز چگونه به اینترنت متصل می شود و دسترسی مسافران به اینترنت چگونه برقرار است؟ به طور کلی دو روش برای اتصال به اینترنت برای هواپیما وجود دارد. یکی از طریق ماهواره است که این روش در حال حاضر مسیر گرانی تلقی می شود و کمتر سراغ آن می روند.

...
نویسنده : سهیل بازدید : 122 تاريخ : دوشنبه 12 شهريور 1397 ساعت: 15:54

خانم‌های باردار در مسافرت با هواپیما چه نکاتی را بایستی رعایت کنند؟ خانم‌های باردار معمولا به دلیل نگرانی از بوجود آمدن مشکلات و برای محافظت از خود و جنین،‌ از مسافرت‌های هوایی اجتناب می‌کنند. ولی در بعضی مواقع ناچار به این امر هستند که سفر خود را به صورت هوایی انجام دهند. در این پست از زرین نما بلاک به معرفی نکاتی مهم که در مسافرت خانم های باردار با هواپیما بایستی رعایت شوند، پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید. لازم به ذکر است که اگر شما از سایت معتبر خرید بلیط هواپیما های موجود خریداری کرده باشید این نکات را به شما یادآوری خواهند کرد:

 
...
نویسنده : سهیل بازدید : 160 تاريخ : دوشنبه 12 شهريور 1397 ساعت: 15:53

مراحل سوار شدن به هواپیما به صورت مرحله ای، فرودگاه مکانی شلوغ و پرازدحام است و این شلوغی گاهی می تواند گیج کننده باشد. اگر تا به حال سفر با هواپیما را تجربه نکرده اید ممکن است در مورد مراحل سوار شدن به هواپیما و کارهایی که لازم است انجام دهید سوالاتی داشته باشید. گاهی دیر انجام دادن یکی از این کارها می تواند منجر به از دست دادن پروازتان شود. حتی برای کسانی که بارها با هواپیما سفر کرده اند هم ممکن است ابهاماتی در مورد چک کردن بلیط و پاسپورت، تحویل دادن بار و در نهایت سوار شدن به هواپیما وجود داشته باشد. در این مطلب قصد داریم برای کسانی که برای بار اول می خواهند سوار هواپیما شوند و همینطور بقیه، مراحل سوار شدن به هواپیما را قدم به قدم توضیح دهیم تا دفعه بعد که به فرودگاه رفتید بی دردسر و راحت به پروازتان برسید. با ما همراه باشید.
 

...
نویسنده : سهیل بازدید : 151 تاريخ : دوشنبه 12 شهريور 1397 ساعت: 15:53

صندلی‌های خالی هواپیماها کی پر می شوند؟ به گزارش خبرنگار مهر، شرایط برای سفر داخلی و یا خارجی با هواپیما مساعد نیست. قدرت خرید مردم برای استفاده از ناوگان هوایی پایین آمده و افراد کمتر رغبت می کنند ۸ میلیون تومان پول بلیت هواپیما برای مسیر تهران به آنتالیا بدهند و یا از تهران با ۷۰۰ هزار تومان در یک مسیر به مشهد بروند. ایرلاین ها در این میان حاضر به پایین آوردن نرخ نیستند چون آزادسازی نرخ بلیط هواپیما در دستانشان است. از سوی دیگر برخی از ایرلاین های خارجی پروازهای خود را در مسیر ایران لغو کردند و پروازهای مسیرهای داخلی در ایران نیز خالی از مسافر شدند.

 
...
نویسنده : سهیل بازدید : 189 تاريخ : دوشنبه 12 شهريور 1397 ساعت: 15:53

قیمت بلیت هواپیما باید کاهش یابد، در حالی که معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی دیروز از احتمال تعطیلی برخی ایرلاینها خبر داده بود، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی این اظهارات را رد کرد.
به گزارش گروه رسانه های تسنیم، در پی توقف عرضه ارز به شرکت های هواپیمایی داخلی با نرخ ارزدولتی (4200 تومانی) و اختصاص این ارز صرفا به کالاهای اساسی و ضروری، طی چند روز گذشته نرخ بلیط هواپیما با افزایش غیر قابل باوری از سوی ایرلاین ها چه در بخش پروازهای داخلی و چه پروازهای خارجی روبه رو شد.

بلیط هواپیما , بلیط پرواز خارجی , پرواز خارجی , بلیط خارجی , خرید بلیط خارجی , خرید بلیط هواپیما , بلیط هواپیما ارزان , بلیط چارتر ,...
نویسنده : سهیل بازدید : 171 تاريخ : دوشنبه 12 شهريور 1397 ساعت: 15:52

چگونه هزینه سفر خود را کاهش بدهیم؟ بیشتر مردم به دنبال راه‌هایی برای کم کردن هزینه‌ها و خرج و مخارج سفر خود هستند، اما نمی‌دانند چطور. شاید شما هم جزو همین دسته از افراد باشید. پس همراه باشید تا با 15 راه برای صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر این نگرانی را از ذهن خود بیرون کرده و بیشتر به سفر بروید. بیشتر مردم بیش از آنچه لازم است در سفرهای خود هزینه می‌کنند که بیشتر اوقات مربوط به اولویت‌بندی نامناسب و یا هزینه برای چیزهای بیهوده است که گاهی هم برای سلامتی می‌تواند مضر باشد. در ادامه راهکارهایی برای کاهش هزینه‌های سفر ارائه‌شده است که دانستن آن‌ها قبل از خرید بلیط هواپیما ، خالی از لطف نخواهد بود.

 
بلیط هواپیما , بلیط پرواز خارجی , پرواز خارجی , بلیط خارجی , خرید بلیط خارجی , خرید بلیط هواپیما , بلیط هواپیما ارزان , بلیط چارتر ,...
نویسنده : سهیل بازدید : 118 تاريخ : دوشنبه 12 شهريور 1397 ساعت: 15:52

بلیط دوحه | قیمت بلیط دوحه - تیک بان، بلیط هواپیمایی قطر دوحه و سفری پر از آرامش را می تواند برای شما بیاورد. هواپیمایی قطر یکی از بهترین ایرلاین هاست در تیک بان می توانید بلیط هواپمایی قطر را تهیه کنید. برای کشف مکان های جدید مثل یک کاشف عمل کنید، دنبال بهترین راه رسیدن به مکان مورد نظرتان باشید. برنامه ریزی دقیق و منسجم داشته باشید، محور حرکت خود را زمان و هزینه قرار دهید. اگر به دنبال تمام این فاکتورها هستید ما بلیط دوحه را به شما پیشنهاد می دهیم، این شهر که در کنار خلیج فار قرار گرفته است پایتخت کشور ثروتمند قطر است. بیشتر ساکنین این شهر غیر بومی و برای کار وارد این شهر شده اند چرا که دوحه یک شهر مدرن و تازه تاسیس است که سرعت رشد بالایی را نسبت به وسعت خود در حال طی کردن است.

 
بلیط هواپیما , بلیط پرواز خارجی , پرواز خارجی , بلیط خارجی , خرید بلیط خارجی , خرید بلیط هواپیما , بلیط هواپیما ارزان , بلیط چارتر ,...
نویسنده : سهیل بازدید : 126 تاريخ : دوشنبه 12 شهريور 1397 ساعت: 15:51

در تیک بان رزرو بلیط هواپیما چگونه انجام میشود؟  تیک بان روش های جدیدی را برای رزرو کردن پرواز های شما ارائه می دهد. روش هایی که هر یک می تواند مسافرت های شما را راحت و دلپذیر کند. درگذشته راههای معدودی برای تهیه بلیط هواپیما وجود داشت اما با پیشرفت تکنولوژی هرروز برای رفاه حال مسافران روش ها و راهکارهای جدیدی در نظر گرفته می شود.

 

درحال حاضر برای رزرو بلیط هواپیما میتوانید به دفاتر مرکزی خطوط هوایی، آژانسهای مسافرتی و گردشگری یا وبسایت رسمی شرکتهای هواپیمایی مراجعه کنید همچنین میتوانید از سایتهای متعدد فروش آنلاین بلیط بهره ببرید و درنهایت با شماره تلفنهای شرکتهای هوایی تماس حاصل کنید.

بلیط هواپیما , بلیط پرواز خارجی , پرواز خارجی , بلیط خارجی , خرید بلیط خارجی , خرید بلیط هواپیما , بلیط هواپیما ارزان , بلیط چارتر ,...
نویسنده : سهیل بازدید : 110 تاريخ : دوشنبه 12 شهريور 1397 ساعت: 15:51

قیمت بلیط هواپیما ماهان چطور تعیین میشود؟ قیمت بلیط هواپیما تهران به اصفهان ، اصفهان نصف جهان است. احتمالا این جمله را بارها و بارها در طول زندگیتان شنیده اید. اگر در مورد معنی این جمله اطلاع ندارید سعی می کنیم که در متن زیر کمی برای شما معنی این جمله را آشکارتر نماییم. در ابتدا باید گفته شود که شهر اصفهان یکی از مهم ترین شهرها و مقاصد گردشگری برای گردشگران و توریست ها از سرتاسر جهان و همینطور تمام مردم ایران می باشد. این شهر پر است از جاذبه های تاریخی و فرهنگی که هر کدام از این جاذبه های توریستی میتواند شما را مسحور خود نماید. خرید بلیط هواپیما و بلیط هواپیما چارتر را از تیک بان بخواهید. به همین دلیل میتوانید شهر اصفهان را به عنوان یکی از مهم ترین شهرها برای مقاصد گردشگری در آینده در راس لیست سفر خود قرار دهید. طبیعتا یکی از مهم ترین راه های مسافرتی و از جمله راحت ترین وسایل نقلیه برای مسافرت هواپیما می باشد. برای سفر کردن به شهر اصفهان نیز یکی از راههای رسیدن به این شهر استفاده نمودن از هواپیما است. در این متن به قیمت بلیط هواپیما تهران به اصفهان اشاره می نماییم.

 
بلیط هواپیما , بلیط پرواز خارجی , پرواز خارجی , بلیط خارجی , خرید بلیط خارجی , خرید بلیط هواپیما , بلیط هواپیما ارزان , بلیط چارتر ,...
نویسنده : سهیل بازدید : 105 تاريخ : دوشنبه 12 شهريور 1397 ساعت: 15:50